Ayse3007 Merhaba güzel anneler, bu çayı kullanıp faydasını görenler var mı acaba? Yada neler tüketerek sütünüzün çoğaldığını gördünüz?
NukleerBaslikliKiz Ayse3007 Eskiden kullanırdım faydası olurdu humananin. Bestlak damla da kullanabilirsiniz
Melek2604 Ayse3007 Bende kullanıyorum canim faydasını gördüm onun dışında hurma incir tahin tüketiyorum en önemlisi de bol bol su içmek 😊
Thesra Ayse3007 Ben kullanmıştım çokta faydasını gördüm.Fakat içerisinde ki çemen otu bazı bebeklerde karın ağrısı yapabiliyor bir de anne de ter kokusunu kötüleştiriyor bunu da bildirmek istedim bizde öyle olmuştu çünkü🙏🏽
Linosunannesii Ayse3007 humana da işe yarıyor kışıden kişiye göre değişir ama süt arttırma için. Kurudut cayı çok faydası var
Ayse3007 NukleerBaslikliKiz doktorum galactago diye bi damla kullanmamı söylemisti dogum yaptığımda aldım kullanıyorum ama çokta bi etkisini görmedim açıkçası
Kivancinannesi Ayse3007 kesinlikle faydasını görüyorum 2 ay oldu doğum yapalı en baştan beri içiyorum 1 ara bıraktım 1 hafta sütüm azalınca tekrar geri başladım çok işe yaradı. Suan beni etkilemesin diye sahurda içiyorum 1 fincan yatmadan
Sinoo61 Ayse3007 ben doğum yaptığımdan beri sabah akşam içiyorum.. 5 ay oldu faydasını görüyorum.. hem tadı güzel hem de sakinleştiriyor beni.. Bi arkadaş ter kokusunu kötüleştiriyor demiş.. Ben de doğumdan sonra terim kokmaya başladı diyodum ondanmış demek ki 🤭