AntiFilozof Kızlar buzlukta sütlerim var 3 ayı geçmeden vermem lazım ama kaşık falan vermek zor oluyor sadece gece önden emzirip sonra biberon versem o sütler bitene kadar meme reddi yaşarmıyım acaba
Hum34 Ben biberonla verdim ama akış hızı az olan bir biberonla verdim. Diğerleri akış hızı çok olduğu için meme reddi yapabilir. Biberonun markası mimijumi , doğduğundan beri kullanıyorum ve şükür meme reddi yaşamadık.