Lilaece benim kıIm gripti daha 10 günlük emgeksiyon kapmıs hem igne yedi bi yandanda serum fızyolojıkle burnuna sıkıp aspırle cekıyodum ama bı tane tam sıkmıyodum damla damla genzine kacmasın dıye
Hava veriyodum bide çok kucuk ya kıyamıyodum ama mecbur bide ası yaptık atesı cıkmadan ben calpol vermıstım hem agrısını hem atesını alsın doye