Kızım 11 ay 14 günlük nerdeyse 10 gündür çıldırmak üzereyim ciddi anlamda böle hayatımda uykusuzluk çekmedim tabi bunun yanında yorgunluk da dahil kızım daha önce gece 10 bucuk olunca direk uyuyan bi bebekti fakat 10 gündür benm burnumdan getirmeye basladj hiç birşeyde memnun edemıyorum oturtsam ağlıyor yemek yiyor o halde gene mızmızlanıp ağlıyor rahat bırakıyorum rahatca gezsin eğlensin die birşeyi yapamayınca sinirinden ağlıyor gece 10 bucukta yatırıyorum 12 de uyanıyor saatlerce salıyorum uyusun die gece 3-4lere kadar allah aşkına ne yaptıysam düzelmed neden olabilir 🤦🏻♀️