Bugün markete çıkmamız gerekiyodu kızımı bırakabilceğim kimsede yoktu eşimle beraber onu da aldık yanımıza ama isteksizdim giderken içimde bişey vardı.Gittik geldik kapının önünde her zaman önce çocuğu kucağıma alır öyle sökerdik puseti bugün çocuk içindeyken aptal gibi ben sökmeye kalktım.
Bir anda nasıl olduğunu anlamadan puset ters döndü yavrum kafa üstü yere düşcekti o an eşim el çabukluğuyla yakaladı sonra ben tuttum ama çıldırdı çocuk korkudan ağlamaktan.Rabbim bir daha yaşatmasın evlatlarımıza bişey olmasın onlara gelicek olanlar bize gelsin çok kötüydü uzun süre unutamıcam.Eve çıktığımızda kendimi kaybettim dizlerimin bağı çözüldü üzerime eşim su atmış.
Puset kullanırken çok dikkatli olmak gerekiyomuş bu bana büyük bi ders oldu