Damlam21 Evet, gelişebiliyor dış faktörlere bağlı olarak. Bir akrabamızın kızına aşırı televizyon izlemeye bağlı otizm tanısı konmuştu 4 yaşındayken. Göz teması kurmuyor ve konuşmuyordu. Birkaç yıl sonra geçti. Şu an 10 yaşında üstün zekalı bir çocuk. Hareketleri konuşması, her şeyi normal çocuklar gibi.