Zehra_Ens Ne kadar güzel soylemissiniz çok haklısınız belki de zaman ayiramamaktan kaynaklı ben bir ay önce ise başladım ve isim ciddi anlamda yoğun..Sabah 9-17 arası çalışıyorum ama eve geldiğimde de yine mutlaka işle ilgili telefon ,mail görüşmesi vs olduğu için çocuklar uyuduğu için yine devam ediyorum.Yani uyku, iş,ev ve çocuklar dışında vaktim kalmıyor sanıyorum ..Ama dediğiniz gibi İkisi de benim bebeğim ..İkisi de çok mutlu bebekler aslında…Belki ben kendimle günde 1 saat bile kalamadigim için bu mutsuzluk acaba onlar da mı mutsuz suruncemesine dönüyor