10gün önce doğum yaptım.Sütüm var ama yetmiyor.Humana çayını,milk tea çayını tüketiyorum.Günlük 3 litre su içiyorum,Bestlak damla kullanıyorum ayrıca dereotuda tüketiyorum.Sütüm olsun diye elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama malesef yetmiyor.Sizlerin başka önerileri var mı?