Bebeğimi sütten kestim ancak daha önceki denememde göğsüm şişmiş ve düğüm düğüm olmuştu acı verici bi olay olduğunu bildiğim için bağa araştırdım enson burdan bi hanfendi öneride bulundu yaptım ce hiç sorunsuz kesildi çok basit sütten kesmeye karar verdiğiniz gün sargı bezi ile göğüslerinizi bağlayın sıkı bağlı olduğu için süt çok az doluyor ilk 2 gün ağrı olsa bile bağlı olduğu için hissetmedim tavsiyedir