Arkadaşlar birine belki faydam dokunur diye yazıyorum oğlum 2 yaşında ve ben oğlum doğduğu günden beri hep kabızlık sıkıntısı çektim sonra birinin önerisiyle 1 hafta 10 gün kadar günde 1 su bardağı kefir içmeye başladım :)
ne mi oldu zayıfladım 4 kilo verdim hiç diyetsiz
kabızlık sorunum çok şükür bitti