Kizkar merhaba bebegim 4 aylik sleepy 5 numara kullanıyorum efsane geciriyoru ozekkujkry geceleri ve aliyotum bezi asiri solu dadegik eskisen hic taşmazdi bez patlick gibi olurdu. Ysni bebrgim hasta olvak diye de korkuyorum bebegmin pipisi hafif sola egimli ve hep sol taşıyor bezib izinde duzeltiyitum ama acabs ondan olsbilirmi🤷🏻♀️ Veys brn mi yalnis birssy yapiyorum. Veya sleepyden herkes mi sikayetci