Muge35 bizimde 25 gün sonra sarılığımız bttikten sonra sürekli uyanıktık. Gögsümde rahatlıyordu hatta sürekli beni istiyordu kucağına alayım dye canım. Normal bi durum yenidoğan sürekli uyuyacak dye bişey yok allaha şükür sarılıktan uyumuyor emn ol bu dha kötü sürekli uyuması