Kızlar biz kiradayız şu an yeni ev aldık boya badana yapılmadı eşimde taşınalım yazın boya badana yaparız diyor. Bende diyorum ki o şekilde çok zorlanırız. Evin içinde bebekte var boya kokusu mobilyalar zor olacak, yardımcı tutarım sana diyor. 2 ay içinde boyaya badanaya verecek bütçem yok 2 ayda kira ödemeyelim geçelim diyor, abisinin durumu çok iyi durumu kötüyken bizden hep borç istemişti eşimde kardeşler arasında borç olmaz deyip geri parasını istemedi. Şimdi kaynımın durumu iyi borç iste diyorum 2 ay sonra gelecek paraları var ödersin diyorum, isteyemem ben verdiğim paraları istiyorum diye anlamasın diyor.. ee hani kardeştiniz öyle neden anlasın anlasada ne olacak diyorum yok karışma işime diyor. Ya o kadar anlayışlı bir koca mantıklı davranan biriyken bu olayda saçma sapan davranıyor. Bilmiyorum kim haklı sizce