Deletedmom4440 zeynepsena24 aaa valla ben normalde abc kullaniyorum bim indirimdeydi bulut markali olan gayet guzeldi deneme amacli almistim iyiydi yani
Merveky Aycan5454 Bingo nun Manolya kokulu konsantre yumuşatıcısını ısrarla tavsiye ediyorum bayılıyorum ona
alerjikbebekannesi Aycan5454 Migros’un konsantre yumuşatıcısını kullanıyorum aylardır 10-15 TL civarıydı galiba, kokusu kalıyor çamalırlarda yumoş vernel kadar uzun kalmasa da market markası için iyi bence.
BalkizimBaloglum2 Yıllarca vernel kullanan biri olarak bim bulut mor şişe eşim başka aldırmıyor cok seviyor kokusunu 😂
Arassezin Aycan5454 yumusaticilar zaten çok zararlı.kullanmayin hem keseniz hem sağlığınız Zarar gormez