hsyn yok burda dedım ya cok kötü olursa ancak bısey yaparlar kızım 2 yasındaydı vucudu kople enfeksiyon tutmuştu butun vucudu kendılıgınden yara oluyordu sonra kanıyordu yuzu vücudu berbat haldeydı en son almanyaya gıttık hemen yatırdılar cok kızdılar Fransa da nasıl bısey yapmamışlar dıye dedı kızının kanı hep enfeksiyon zaten hemen havale gecırdı ıkı hafta kaldık hastanede ıyı oldu cok sukur burdakı doktorlar ılgılenmıyorlar