Tbizim mayosta bir yasına girecek,ben de emeklemıyor dıye dert etmıstım otekı bebekler emeklıyor cok karsılastırma ypaıyordum ama vazgectim☺️☺️Gelişim olarak hepsi farklıdır canım.bizimkı anne mama meme baba dıyor bye bye merhaba felan yapıyoR,ufak ufak oyunlar.gitmek istedgı yone işaret edıyor yemek istedıgı şeyi kafasıyla gosterıyor🤣yurumuyor sıralamıyor ayakta ve koşmaya calışıyor tutunca,ıkı aydır emeklıyor bakalım ne zaman yurucek ☺️☺️🤲🏻🤲🏻Bence sizinkı geride degıl zaman verin☺️❤️