Ssssraa Arkadaşlar illallah! Ettim ya. Ben de mi bir hata var. Kaçç kere gece yarısı uyandık üst değiştirmek için size anlatamam. Bez bomboş, göbek kısmından body Atlet falan ıslak. Bazen yattığı bölge de. Yok mu bunun çaresi🍼 resmen üst taraftan işiyor.
Aslanmamy Ssssraa bezi bağlarken pipişini aşağıya doğru yapıp bağlıyorsanız yine de çıkıyorsa yapacak bişey yok sanırım 🤦♀️
tostosumm Ssssraa ahh aynı sorun bende de var çaresini bulamadım pipisini de aşağı doğru yapsamda gene ıslanıyor 😂
Ssssraa FHKK biz de 21 aylığız maalesef yenidoğandan beri bu sorunu yaşıyorum gece yarısı kalkıpmüst değiltirmekten yoruldum. Şuan ve en uzun süreli olarak prima ama sleepy ve molfix de denedim. Sonuç hep aynıydı🥺
Sarikuzumalp Ssssraa aaa bu ben hemde 2 dakika önceki ben 😂😂 bi baktım göbek komple ıslak. Daha şimdi değiştirdim. Pipi havada kalınca öyle oluyor genelde bezlerken aşağı indirin ☺️
Ssssraa Sarikuzumalp aslında hiç yukarıda görmedm ben bezlerken hep aşağıdadır soradan konum değişiyor olabilir.ben de tam o sorunu yaşadım ve dayanamadyıp post açtım😂
Kklglsm Bazen bizde de oluyor aynı durum benimki biraz sağ tarafa doğru işiyor o yüzden hep sağ karın ıslanır. Sanırım pipisinin deliği biraz sağda sizinki de biraz üstte olabilir mi
Mimim Bizimde bazen oluyor , pipisi biraz küçükse aşağı doğru indirsende üstten taşıyor çok aşağı doğru inemediği için , tek çözüm bence büyük bez kullanıp baya. Yukardan göbekten bağlamak. En azından her seferinde ıslanmaz bence .
Ssssraa Emir123ali biz aylardır prima kullanıyoruz . Şöyle yiyelim sleepy de denedim sonuç aynı, molfix de
[silindi] Ssssraa prima sleppy hepsinde aynı bizimde 12 saate kadar kuruluk yalan. 5 6 saatte taşmış oluyor
Sarikuzumalp Ssssraa evet sonradan değiştiği oluyor kesin indirsem bile bazen çıkıyor yine 😃 yatağa da geçiyor bir yandan 😅