Gamzerdem Kızlar bebegım 3 gundur kaka yapmıyor. 2 aylık oldu. Anne sutu ile besleniyor sadece. Bu durumda olan var mı naptınız
Janss Gamzerdem Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmama normal karşılanıyor . Mızmızlığı falan var mı ? Biraz masaj yapmayı deneyin 🌸
Alyabebek_2419 Gamzerdem benim bebeğimde de kabızlık sorunu var + gaz çıkarmakta zorlanıyor doktorum hakiki zeytinyağ ile makatına baş parmağım ile masaj yapmamı söyledi yapıyorum işe yaradı hem gazını hemde kakasını yapıyor dene istersen canım
Anni Gamzerdem benm oglum 3 aylk 4 gunde bir yapyrdu suan 2 gunde bir metabolik bisey korkma doktora götür
Meryemock Alyabebek_2419 benim oglumdada kaka yapma sorunu var 8 gun fln kaka yapmadi kayinvalidem fitil takyo oysaki doktor onermiyo
Alyabebek_2419 Meryemock Doktoruna danış canım eğer önermiyorsa kayınvalidenin fitil vermesine izin verme
Meryemock Alyabebek_2419 aynenn onermiyo zaten ama işte dinletemiyorum herkes bildigini yapiyo malesef
Aysen971 Buseeozd bende sağlık ocagından aldım onu ama suan öyle bi sorunumuz yok acaba kullanmasak mı bişi olur mu 🤦🏻♀️
Buseeozd Gamzerdem ben onu kullanıyorum diye çocuğum çatlarcasna gaz sancıları cekiyodu. 1 gün vermedm rahat rahat kakasını yaptı ve gaz cıkardı. Ondan sordum.
Gokceayy Aysen971 d vitaminin ihmal etmeyin sakın bir yıla kadar kullanmalı araştırıp iyi bi marka alabilirsiniz
hellomom Benim kizim da 10 gun oncesine kadar gunde 5-6 kez kaka yapiyordu simdi gunde 1 bazen 1,5 gunde 1 yapiyor. Doktoruna aordum bagirsaklari gelisiyor normal dedi. Bende anne sutu ile besliyorum, sutum yetmezse bir ogun mama veriyorum, mama verince daha cok kaka yapiyor. Ama bnim kizimda kaka yaparken de gaz cikarirken de cok zorlaniyor:(
Nuryalcndag Gamzerdem benim bebeğimde 2 aylıkken başladı şimdi 3 ay 9 günlük 4 gündür kaka yapsın diye bekliyorum
Nuryalcndag Gamzerdem aşırı huysuzluk yapmıyo bazen zeytinyağıyla uyarıyorum,ama bugün rahatsız olmaya başladı hafif 5.gün bugün yaptırmaya çalıştım ama yapmadı pazartesiye kadar yapmazsa götürücem tabiki