Kalbim11 Denizadatoprak canım anne sütü alıyorsa 10 mama alıyorsa 5 gğne kadar normal dedi doktor az zeytınyagı ver onu içir bi cay kasıgı ve SAKIN HA DAKIN POPOSUNA KULAK ÇÖPÜ İLE UYARMA SABUN SOKMA YAPMA COK COK TEHLİKELİ benim oğlum 4 ay 15 günlük inan 9 gün yapamdıgı oluyordu saun 5 gğn oldu hala yapmadı
Ygll Denizadatoprak benim oğlum da küçükken yani ek gıdaya geçmemişti daha sadece anne sütü alıyordu 6 gün yapmamıştı. Ben 4 gün yapmadığına götürmüştüm doktora muayene etti karnını falan elledi ovalar gibi yaptı sıkıntı yok dedi. Eğer kabız gibi olsa yada gaz olsa kesinlikle karnına dokunduğumda ağlar rahatsız olur demişti. Sonra da iki gün geçti yaptı kakasını. Mesela ben o zamanlar yine kakaya ara verdiği zaman karnını ellerdim. Tarif edeyim avuç içiniz bebeğin göbek deliğine geliyo o şekilde baş parmağınız göbeğin Bi tarafında diğer dört parmak diğer tarafta o şekilde biraz sıkıyorsunuz karnını. Yumuşaksa eğer ve ağlamıyosa öyle yapınca gazı yok yada kabızlık yok demek oluyo. Doktor bana öyle söylemişti.
Tuba Denizadatoprak Sadece anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normaldir. Sanırım bebeğiniz 4 aylık ve huzursuzluğu atak dönemi ile alakalı olabilir
SelmaSefaFatih Denizadatoprak 3 aylik oglum var ben aci elma yagi suruyorum ayaklarina ve karnina cok iyi geliyo ve bi tane inciri kayntiyorm suyunu iciriyorum icine azicik zeytinyagi ve badem yagi damlatiyorum cok severek iciyo 😁
Fatihinannesii Benim kızım 4 aylık o da beş gün yapmadı ama gaz çıkarabiliyordu huzursuzluk da olmadı şükürler olsun, lifli şeyler tüket yediğine de dikkat et bol bol su iç düzene giriyor bize doktor 10 güne kadar bile normal yapamaması demişti , geçer inşallah
Denizadatoprak Fatihinannesii gazını çıkarıyor günde 4 lt su içiom canım ama 3 gün olmadı yapmadı 😞acaba doymuo kaka olmuo olabılırmı?
Denizadatoprak Kalbim11 yok öle şeyler yapmam ya yapamam zaten korkarkm canım kayısı Alcam bide lifli yoğurt var ondan alcm ınsallh işe yarar
Denizadatoprak Ygll yok karnına dokundundgmda aglamıo ben hayta karnını ovuyorum kakasını yapsın dıo destek olayım dıom acaba karnı doymuo kaka mı olmuo dıom adet donemınde süt azalıyor ya sunada oleyım
Denizadatoprak Tuba evet 4 aylık canım uyurkende aglıo sonra tekrar dalmaya çalısıyr dıom kaka yapamadı ondan rahatsz
Kalbim11 Anne4 cünkü bebekde öakat catlagına neden olabılırmıs sabun kulak çöpü ile desteklemek de bebek buna alısır ve pop kasları sürekli uyarma yapılırsa kendi kendine kaka yapmaya calısmazmış bizden beklermiş doktor bu bi gün iki gününü kurtarır sonra daha buyuk sorunlar yol acar dedi