Rahnur biz çok çektik gaz konusunda biraz tecrübeli katagorisinde olabilirim. Acı elma yağı, kimyon rezene vs bu tarz şeyleri doktorlar hiç önermiyor özellikle 6 ay öncesinde kattiyyen önermiyor. Bebeğin daha el kadar annesi bence verme. Ben 6 aylık oğluma bile henüz bitki çayları veremiyorum korkudan. Sen kendin iç yediklerine kimyon at, bebişin karnına masaj yap YouTube örnekleri var, sıcak havlu/kiraz çekirdeğinde gaz kemeri evde hangisi varsa onu koy, hem kendi ayağını hem bebeğin ayağını sıcak tut, ılık banyo yaptır, her emzirme sonrasında sırtına pat pat vur mutlaka üstten gaz çıkartsın bazen hemen çıkartmıyorlar omzunda yarım saat gezdir o zaman çıkartır.