Bebeğim bugün tam 7 aylık oldu diye sevinirken onu ateş karşıladı, öğlenden beri ateşi var ılık duş aldırdım biraz iyi geldi calpol verdim ama az bı süre ateşi düşürüyor yine devam ediyor ateşi 37-38 lerde devam ediyor ne yapmam lazım fikir verin anneler