6.5 aylık bebeğim 2 gün önce asi olduk aşıdan sonra gece en ufak sese kalkıp ağlıyor geceleri normalde kesintisiz uyuyan oğlum gece sürekli sol tarafına dönmek istiyor ve döndüğünde sağ elini sürekli kaldırıp indiriyor ben elini tutunca yapmıyor gün içinde farklı bir hareket gozlemlemedim bu neden olur😩