Bebeğim 5 günlük henüz.Mama takviyesi yapıyorum günde 3 kere 30 ml.Biberon kullandım çünkü asla kaşık ve şırıngayla veremedim hep püskürttü dışarı. Anne sütünüde alıyor fakat 2 gündür reddetmeye başladı bazen alıyor bazen bağırıyor sinirleniyor asla tutmuyor mememi.Bende aç kalmasın diye sağıp biberonla veriyorum tutmadığı zamanlar. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Bu durum geçer mi biraz büyüdüğünde anlar ikisinide acıktığında alır mı acaba? Kendimi çok çaresiz hissediyorum o uyurken uyumam dinlenmem gerekirken ben elimde makinayla süt sağıyorum haliyle hep uykusuz yorgunum.