ZeynepSare9485 ikizbabymom slm arkadaşlar dün kan vermiştim 35 cıktı bugün kanamam oldu doktora gittim ultrasonda baktı birşey demedi progesteron verdi kan tahlili yaptırdım az önce aradım bugün de 55 cıktı hcg ama ben kanamadan çok korkuyorum 2 düşüğüm vardı nolur dua edin
ikizbabymom ZeynepSare9485 iki günde bir iki katı olması gerekiyo ama kiminin yavaş artıyo benim ilk gebeliğim kimyasaldı çok anormal ilerledi değerler ve düşük yaptım.9 ay kanaması olup sağlıkla bebeğini kucağına alan anneler tanıyorum.Rabbim sana bağışlasın bebeğini
ZeynepSare9485 ikizbabymom iki gün olmadı dün vermiştim ben 35 cıktı kanama olduğu için bugün doktora gittim bugün hcg tekrarlandı 55 olmus aslında yani 1 gün ara ile
ikizbabymom ZeynepSare9485 aa pardon çok normal 1 günde böyle artması iki gün sonra tekrar baktır istersen iki katı artarsa normal gidiyo demektir imkanın varsa mümkün mertebe yat yavaş hareket et
Durucilla Daha çok yeni belki yerleşme kanamasıdır 🙏🏼 Ben de kanamalı hamilelik geçirdim progestanını aksatma bebeğin seninle 🤰🏻