ZeynepSare9485 Slm arkadaşlar bugün catlatma iğnenin 17. Günü test böyle cıktı iğne etkisi gitmiştir demi pazartesi kan vericem allah izin verirse
Nurhan88 ZeynepSare9485 bir fikrim yok canım 2. Çizgiyi gördüm inşallah hamilesindir üstte kalsın belki bilen vardır
Elif-ada ZeynepSare9485 hayırlı olsun ama sanki var gibi görünüyor yakın bir arkadaşım da 16.gününde test yaptı silik çıktı kan verdi değeri de tam net değildi henüz iki gün sonra tekrar test yaptı çizgi daha belirginleşmişti kan testinde de seviye yükselmişti rabbim gönlünüze göre versin
Domino ZeynepSare9485 2. Çizgi silik çıkmış allahın izni ile vardır. Rabbim nasip etsin sana da anneliği kuzum 🌺🌺🤲🤲 bide hislerime çok güvenirim kızın mı olacak ne 😁🥰🥰 kimi hissettiysem çıktı hadi bakalım 😁
Kuzeybey2209 ZeynepSare9485 Büyük ihtimalle hamilesin kuzum Rabbim her isteyene nasip etsin hayırlısı olsun hakkında 🌸
Omus35 ZeynepSare9485 olan cam gibi ilk çizgi gibi çıkar değil bence hızlı testler var ondan al dahapahalı ama net sonuç
MasalsMommy ZeynepSare9485 Bu günlerden falan hiç anlamam canım ama ben de hamileliğimi böyle bir testle öğrendim. Umarım hamilesindir🌸
Prens0205 ZeynepSare9485 hayırlısı olsun diyelim bence hamilesin çift çizgi görünüyor çatlatma iğnesinden sonra da zaten baya geçmiş 😊