Sevgili anneler, bu güne kadar forumda sadece okuyucuydum ama artık benim de desteğinize ihtiyacım var. 6 haftalık bebeğimi son 2 haftaya kadar emzirdim ama artık memede hep ağlıyor, doymuyor. Sağdığım zaman cok az süt çıkıyor. Süt yapıcı ne varsa yiyorum içiyorum yok artmıyor. Var mı önerileriniz? Psikolojim bozuldu artık, anne olarak görevimi yerine getiremiyomuşum gibi hissediyorum😭