Oglum desteksiz uyuyo ogle uykumuz günde 1 kere 2 saat aksam 9 bazen 9 bucukta yatiriyorum odamizida ayirdik gece beslenmesinide kestik sayılır neden hala uykusunda ara ara agliyo uyaniyo anlam veremiyorum artık dis desem ne bitmez dis cunku hep ayni.. bugun biri bana park besikte yatiriyosun acaba yerimi dar geliyo dedi yeri nasil dar gelcekki bazi cocuklar 3 yasina kadar yatiyo park besikte sizin fikirleriniz nedir