Tazeanne3434 Kızlar 17 gün önce doğum yaptım sezeryanla ağrılarım hafiflemişti ama bugün zorladım mı bilmiyorum dikiş yerim içten ağrıyor acaba normal mi yaşayanınız var mı
Cansuukoosee Tazeanne3434 evet bende oluyor çok yoruldugumda yada ani hareket ettiğimde. Uğuşukluk hala geçmedi zaten benim 27 gün oldu.
atopiklininannesi Tazeanne3434 normal benim 4 ay oldu arada ben de bile bi sızı ve yanma oluyor dikiş yerinde
Echche Tazeanne3434 Cansuukoosee atopiklininannesi 10.aydayim hala alt karin kısmı uyuşuk, acisi geçti ust kısımların uyuşuklugu komple geçti. Ama altta uyuşukluk ve hala odem var. Spor yaptıkça iniyor
Birminisannesi Tazeanne3434 bnm 66 gün oldu bazen ağrıyo bi süre daha devam edicek üşütmemek gerek kendini çok sıcak tut ayakların hep sıcak olsun
atopiklininannesi Cansuukoosee uyuşukluğun geçmesi 6 ay-1 yıl falan sürüyormuş benim 4 ay oldu hala uyusuk
elfeyllzdmr Tazeanne3434 Canım 39 gün oldu zaman zaman oluyor. Ki yaklaşık 1 sene olurmuş üşütmemeye dikkat et birde ağır kaldırma
durucinar 3bucuk senedir dikişimin 2parmak üstü uyusuktu 3ay önce tekrar sezeryan oldum iyice hissetmiyorum bende cimciriyorum ııh acı macı yok .. çok tuhaf .. bu arada daha çok yenisinin dikkat edin hareketlerinizi sikisleriniz zedelenmesin