Bizim doktorumuz da anlık dönemiyor ama mutlaka 1-2 saate cevap veriyor bize. Zaten 21 aylık oldu oğlum, iki üç kez bir şey danışmışızdır, nazlı hasta da değiliz. Empati kurmaya çalışıyorum, akşam eve gidiyor, sürekli hastalardan mesaj, arama… ama bu işin de fıtratında var bu, kadın doğumcu ve çocuk doktoru ulaşılabilir olmayı kabul ederek girişmeli bence bu işe.
alerji sorununuz varsa değiştirmenizi öneririm, alerji ihmale gelebilecek bir şey değil çünkü. Biz ateş için falan danışmıştık, böyle olsa hadi dr iyiymiş bırakmayın derdim ama alerjiyi fazlaca önemsiyorum.