Gokce1504 Bende 3 ay sol göğüsümü emziremedim yaradan kanamadan dolayı. Eşime Manuel al demiştim ama kendisi elektrikli almış iyi ki diyorum elektrikli almış e bebeğin markasını . Ayrıca pompada göğüs ucu gelmiyor pomba ama çekiş yaparken biraz acıyor. Ben göğüs ucu geç iyileşti, emzirdikten sonra sus ile temizleyip göğüsler açık gezdim biraz ve sürekli havalandırdım en güzel iyileşme sürecidir. Benim çok şükür iyileşti, ama çok emerse solu ucu yine acıyor. Allah şifa versin