Merhaba,
4 ay 18 günlük bebeğim var gün içinde arada ses çıkartıyor nadir de olsa ancak hiç agulamıyor. Gülerken kıkır kıkır. 2 defa işitme testi de oldu bi sıkıntı yok ancak ses çıkartmıyor. Sürekli konuşuyorum ama benimle konuşmuyor.
Doktora gitmelimiyim. Yardımcı olur musunuz.