Dönüp geriye baktığımda çoğu sıkıntılı günleri atlattım diye seviniyorum. 💃 Gaz sıkıntısı çok kötü durum gerçekten sürekli bebeğim ıkınırdı, doktorun dediği gibi 3. Ayda tamamen bitti. 💆🏽♀️ Uyku düzenimizde sanki biraz oturdu, eskiye göre daha iyi 🤱🏽 Bakalım önümüzdeki günler beni ne bekler 😆🤷🏻♀️