OncedenGurme Mommyishome ben 5.5 aylıkken eline vermeyen başladım. O zaman hiç eline almıyordu. Hemen atıyordu filan. Şimdi sadece dilini değdiriyor 😅
Mommyishome OncedenGurme ilerlemiş yine 🤪 demek ki zamanı var bizimkilerin. Canı nasıl isterse ne yapalım elbet bi gün kendi yemek isteyecek.
Kalimbanne Mommyishome internette muzlu olan var 😂 muz yerine keçiboynuzu özü koydum çok lezzetli oldu
Bgmbgmbgm Mommyishome süt kullanabiliyoruz artık ama alışkanlık işte tarifte öyle olduğu için öyle kullanıyorum.. yoğurdu omletine koyarım hep.