İyi geceler hanımlar, bu baş tutma olayını nasıl değerlendirmemiz gerekiyor? 3 aylık olduğunda en geç başını tutabiliyor olması gerekiyormuş. Oğlum birkaç güne 3 aylık olacak. Yani baya oldu kucağımda iken başını tutuyor ama sonsuza dek değil 😂😂 biraz tutuyor sonra başı öne gidiyor ve ya yana gidiyor. Yüz üstü koyuyorum göğsünün altına rulo battaniye yapıp, o şekilde de kafasını tutuyor. Gün içinde deniyorum. Ama bu ayda artık başını baya baya tutması mı gerekir,