
kızlar benim boynumda ve bileğimde böyle şeyler çıktı bir anda bileğimdekini ilk gördüğümde ısırık gibi ortası sıvı vardı patladı sonra sabah oldu eşim bende de doku dedi onunda koku doku ve aşırı kaşınıyor oğlumun da yanaklarında var ne sizce sinek vs dedik ama ayrı odalarda yatıyoruz ve kapılarımız kapalı