Doğduğundan bu yana geceleri ağlayarak uyanıyor her gün her gun doktora götürdüm bir sağlık sorunu yok. Kafayı yicem artık ara ara çok şiddetli oluyor ama genel olarak ağlıyor ve beş on dakika boyunca şiddetli şekilde ağlıyor az önce uyandı bağır çağır ağladı sakinlestiremedim elini ağzına sokuyordu diş desem benim bildiğim bir patlayacagi zaman ağrı olur ama şuan görünürde patlayacak diş yok bu neyin nesi her çocuk mu böyle benimkinde mi bir sorun var neyi var anlayamıyorum artık kaç doktora götürdüm biseyi yok diyorlar ama normal mi bu hep her gece sürekli ağlayarak uyaniyor öyle bir ağlama ki sanırsın etini kopariyorlar