Kızlar hayırlı geceler. Bir arkadaşım için yazıyorum. Normal bildiğimiz karna giren gaz , vücudunda dolaşıyor gibi oluyormuş. Göğsünde, kollarında, bacaklarında falan. Doktora gitmek istiyor ama nasıl tarif edeceğini bilmiyor vücudumda gaz var diyemez , böyle bir şey yaşayan var mı nedir bu sizce.