Bsr_tgb38 Iyi geceler anneler 2.5 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve hastaneden çıkamaz oldum resmen ilk önce hemeroid çok çektim hala da sürüyor şimdi de safra kesemde taş doktor ameliyat diyor bebeğim çok küçük benim gibi bu sıkıntıları yaşayan var mı??
cylnchngr Bsr_tgb38 eminimki çogu kadında doğum sonrası bir takım problemler oluyordur bendede oldu mesela kabızlık çekiyorum kabızlığa bağlı makat çatlağı üstelik tamda bebeğim 50 günlükten acil safra kesesi ameliyatı oldum bende yani yalnız değilsin malesef
MinikOsman Bsr_tgb38 hemeroid beni de çok zorlamıştı bide ben normal Doğum yapmıştım tuvaletimi yapmak için ıkınınca dikişlerim patlayacak diye korkuyordum 🤭 zamanla bağırsaklar düzene giriyor canım. Hâlâ kabızlık yaşıyorsan probiyotik al eczaneden kullan. Şimdiki aklım olsa ben kullanırdım zamanında 🤗 hepsi geçicek biraz daha sabır kuzum 💕
irva Bsr_tgb38 Bende de makat çatlağı olmuştu.5 ay oldu doğum yapalı.Midemin saframın ora acıyor ama gitmedim kontrole de kesin bir şey vardır.😃
Melosing Bsr_tgb38 benim de önce dikişlerim ödem yaptı sonra göğüs yarası sonra omuzlarımda eklem iltihabı oldu, en son tanım fbromiyalji 🤦🏻♀️ Allah beterinden saklasın da doğum vücudu yeniler dedikleri önce yıkıyor sonra yeniliyor galiba diye düşünüyorum bu ara😂
Sinyora Bsr_tgb38 Hemoroid problemini hamile iken yasadim bende sezeryan dogum yaptim tam 30 gun sonra sacfa kesesi ameliyati oldum bende cok fazla tas ve toprak varmış mecbur ameliyat dedi doktor daha bir ameliyat psikolojisini atlatamamisken ikinci oldum gercekten cok zordu birde yalnızdım hayatimda ki en zor zamanlar diyebilirim
Bsr_tgb38 Sinyora allah yardımcın olsun canım zaten bu çocuklar olmasa hiç önemli değil ama bakarsın kader iste
Sinyora Bsr_tgb38 ameliyat diyorsa doktor olmasilisin bemce canım yoksa inan ki daha çok aci çekersin ben de basta ameliyat olmak istemedim ama bir gün aksam acidan yığılıp kaldim nefes dahi alamadim apar topar hastaneye gittik ve ben o acidan sonra ameliyata karar verdim 2 gun sonra da ameliyat oldum..
Thesra Bsr_tgb38 Doğumdan sonra hastalıklar bir çok kadında çıkıyor hiç bir zaman eskisi gibi olmuyor maalesef ama bu söylediğiniz hastalıklar geçici bir durum daha çok yeni doğum yapmışsınız vücudunuz zamanla yeni durumuna alışıcak ve sorun çıkarmayacaktır geçmiş olsun🙏🏽