Zgr26 Bizimde sarılık problemimiz oldu bende sizin gibi 1ay boyunca 2 saatte bir kaldırıp emzirdim . 1 ayın sonunda sarılık bitti ve doktorumuz gündüz 3 gece 4 saatte bir besle dedi . Fakat minik 2 saatte bir uyanmaya alıştığı içim kurulu saat gibi kendi kalkıyordu bende öğlenler her uyandığında uykusunu 3 saate tamamlasın diye Tekrar uyuttum gecede yaptım aynısını şimdi gece 4 gündüz 3 saate alıştı