@19972017 benim bebeğim 3.5 aylıkken corona olduk benim ateşim çıktı benim arkamdan bebeğimin de çıktı sizinki gibi 37.4-37.6-37.8 oldu huzursuzdu calpol verdim rahatladı doktorum da iyi yapmışsın vermişsin dedi iyi yapmışsın vermekle ne olur ne olmaz bu grip ateşi gibi değil çünkü çıkınca düşmüyor kolay kolay