bilmemki canım kızım 29 aylık olmak üzere yeni açılıyor kelimeleri tekrar etmeye çalışıyor sürekli doktoruna sordum bebekliğinden beri takip ettiği için sorunlu görmedi genelde 18.aydan sonra açılır çocuklar otizm belirtisi yoksa , işitme problemi yoksa , komut alıyor derdini bi şekilde anlatıyorsa korkmayın tv, telefon , tabletten uzak tutun sadece dedi benim kızım maalesef izliyor gün içinde sürekli evde sıkılıyor 🤷🏻♀️