Kızlar merhaba , konumu üstünden baya geçmiş ama benimde elimden hatayli uzun bir sure hatay da kalacağız 2 buçuk aylık bebeğim var. Hatayda bir çocuk doktoru önerisi istiyorum , tercihen özel olursa daha iyi olur devlet hastanelerinde cok bekleniyor malum bebekle cok durmak istemiyorum hastane ortamında, memnun kaldığınız doktorları bana söyler misiniz