Fnc Sut alerjisi icin her ay muayene olmak zorundayiz. Bikac hafta icinde hataya tasinacagiz ve bize cok yabanci bir sehir. Yardim ederseniz seviniriz:)
Nuryalcndag Fnc diğer postada yazdım canım, hatta sen bulursan banada haber ver, aynı zamanda üstte kalsın belki daha iyi bilen vardır 😊
Liya Fnc benim kızım 4.5 aylık. Çocuk doktorlarını hiç bilmiyordum. Arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine defne hastanesin de Ali canım isimli doktora gidiyoruz. Memnunuz
Mervee1 Fnc yemiyorum suan öyle değil mi orada yasıyorsunuz daha iyi bilirsiniz Antakya deyince direk aklıma o geliyor bide hamile olunca 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Fnc Liya internetten bir arastirma yaptim enginay dogan'dan da cokniyi bahsetmisler. Illa alerji doktoruna gitmem gerekmiyor sanirim. Cocuk doktorlarinin hepsi bu konuyla ilgileniyorlardir degil mi
Nuryalcndag Liya eşimle gittik bir kere,girdik çıktık artık arabaya biniyoruz eşim diyo ki dur gitmeden bana anlatsana adam ne dedi,hoşgeldiniz dedikten sonrasını anlamadım dedi 😄😄 can kulağıyla dinliyorum genede 2 kulağa daha ihtiyacım oluyor 😄
Ada1411Ada Ben İskenderun da oturuyorum orası için düşünen olursa gelişim hastanesi Faruk sülün harika bir doktor
Liya Fnc enginay hanım kızımın ilk ve ikinci kontrollerini yaptı. Tanıları iyi diyorlar. Ama ben sonrasın da tercih etmedim
Ahmetsalih Fnc meraba canım defne hastanesinde mehmet tayyip arslan siddetle tavsiye ederim 6 aylik oglumun takibini yapıyor ve gece arasam bile aciyor ilgileniyor. Çok memnunuz
Fnc Ahmetsalih Gizemdoksoz Defne hastanesinin hemsireleri biraz suratsiz diye okudum yorumlarda. Oyle mi gercekten