Sadecezeynep canım sen kaldır emzir 2 saatte bir çünki bebeklerin kan şekeri düşüyormuş bide tostikse eğer bide doğumda hemşire öğle demişti bana bebeklerin kan şekeri düşüyor 2 saate bir sık sık kaldır emzir demişti ben 2 aya kadar kaldırdım emzirdim geceleri hep alarm kuruyordum kalkıyordum altını açıyordum topuzuyla oynuyordum uyanıp emiyordu sonra tekrar uyuyor du. Bide 1.5 ,2 ay süreçte sarılık olma riski var hem yani 4 sat çok uzun bir süre canım 2 atlatana kadar sık sık emzir şükür ben öğle yaptım 2 ay dedim mi yavaş yavaş düzene girdik bana babane kızıyordu hatta gece kaldırma çocuğu neymiş bu böyle uyuyan çocuğu uyandırıyorsun ilerde alışacak dedi hiç takmadım kaldırdım emzirdim sürekli yani öyle de bi sıkıntı olmuyor canım ilerde uyku sıkıntısı şükür ki sarılık felan olmadık yani dediğim gibi canım doğduğun da bebeşin kilosu iyiyse kan şekeri daha çok düşüyormuş sık sık emzir sen canım ben öyle yaptım şuan 8 aylığız 🙏🤗☺️😇