ilkgozagrimmmm merhaba canım , benim kızım 10 aylık emekledi 11 aylık ayaklandımve yaşına bir iki hafta kala yürüdü. Nasıl emekledi dersen hiç çabası yoktu ve yüz üstü uzanmaktan nefret ederdi. Biz emekleme pozisyonu aldırıp emeklettirmeye çalıştık hatta rol model olsun diye babasıyla emekledik onunla sık sık . Bu etkili oldumu bilemem ama böylece 2 haftada emekledi . Yürüme ise aynı aylarda bir kuzeni var onunla oyun oynarken birden ayaklandı ,çünkü kuzeni ondam iki ay büyüktü ve sıralıyordu . Bi baktım benim kzıım da sıralıyor. Rol model çok etkili