balannesiii canım bizde dün gittik benim bebeğim 4bçuk aylık bizden herşey aldılar covid testi bile yaptılar hTta ben şaşırdım yapılmıyor diye biliyordum şükür negatif çıktık ama bizde bronşit olmuşuz bizim ateşimiz 38.5 du hatta en son 38,7 oldu ben de çok korktum calpol verdim 4 saat arayla zaten calpol düşürüyor ateşi yok hala düşmediyse ılık bez koydum koltuk altılarına yüzünü yıkadım başına koydum sonra bizim ateş bitti ikinci gün öksürük burun akıntısı başladı allahtan şuan iyiyz antibiyotik de kullanıyoruz hava da alıyoruz . Sizede Allah şifa versin ister başka bir hastaneye götürün yine insanın içi yanıyor çünkü