Sanemyigit123 Selam kızlar daha yeni doğum yaptım bebeğim 2 günlük ama gögüs uçlarım şimdiden yara olmaya acımaya başladı lansinohun kremini kullanıyorum ama anlık rahatlama yapıyor bebeğim sürekli emmek istiyor bende her ağladığında veriyorum şuanlık ama sütüm acaba yetmiyor mu diye düşünüyorum sağıp bakayım dedim elektrikli baby plusun makinesi var acayip acıdı sizler nasıl sağıyorsunuz kaç saat sürüyor ne yapmam lazım lütfen akıl verin??
Durukusunannesii Sanemyigit123 Sağdıgnızda sütünüzün miktarını anlamazsnz bebegnzin cekim kuvvetiyle makına bir değil doyup doymadgnı çişli bez sayısından anlarsınız . Ayrıca sürekli emmek istemesi gayet normal daha çok küçük
Cenan Sanemyigit123 ben lansinoh kremin bir faydasını görmedim zeytinyağı sürün daha çok işe yarıyor iki memeyide 15 er dakika sagiyorum. Ama şöyle bişey var bebeğiniz emdikten sonra aglamiyorsa doyuyordur sagdiginizda gelen süt size gerçek miktari vermez yani memeyi asla tam bosaltamazsiniz. O yüzden az çıkarsa üzülmeyin
ebrusmsk Sanemyigit123 daha yeni dogum yapmışsın sütüm ne kadar deyip sagmaya çalışma strese girersin. Bol bol emzir emzirdikce artıyor sütün… ayrica lansinoh değilde garmastan pomad kullan. Cok ama çok etkili krem
Sevdamavi Sanemyigit123 gümüş kapak kullan 999 ayar olsun diğeri kararıyor yaraların hemen iyileşir piyasadaki en iyi krem de garmastan hemen etkisini gösteriyor.baby plus çekim gücü az avent phılıps daha iyi .ben de iki marka da da hiç acıma olmadı canım süt sagma makinelerin de
Sanemyigit123 Cenan teşekkür ederim Cevap için emzirdikten yarım saat sonra falan tekrardan aranabilyor ağzıyla 2 saatte bir emzir dediler ama ağlayınca insan duramıyor bende yetmiyor mu sütüm diye endişe etmiştim
Zeyno32 Sanemyigit123 canım bende sağarak veriyorum. Yara olduğu için acıyor. Biraz dayan benimde yara olmuştu kıvranarak sağıyordum. Kaşıkla veriyordum. 15-20 dakikaya sağıyorum ben tabi kişiye göre değişir. Ama saat sürmez. 😌
DoganurcaN Ben o krem ve gümüş kapak kullandım anında geçirdi yaralarımı, mucize bir krem ve kapak mutlaka tavsiye ederim, hala da kullanıyorum kapağı kıyafetlerim temas etmesin diye
Hazel_ Sanemyigit123 bende aynı cihazı kullanıyorum öncesinde göğsünüze biraz masaj yapın isterseniz duş da alabilirsiniz sonra sağım yapın makineyi de çok bastırmayın. Bir de meme üçünüz vakumun tam ortasına gelsin. O şekilde acımıyor 😊
Gunesannesi Sanemyigit123 allah analı babalı büyütsün öncelikle🥰 ben çözümü aventin göğüs kalkanını kullanmakta bulmuştum. Çünkü hava almasını sağlıyor göğsünüzün. Bir de sütüm artsın dite bir göğsümle emzirirken diğer göğsüme mochi nin pompasını kullanmıştım o sütümğ çok arttırmıştı. Virde bebek çok küçük olduğundan sütü çekecek kadar gücü olmuyor. Eğer bezi az çıkıyot ise bir göğsünüzle emzirip diğer göğsünüzle sağıp onu içirebilirsiniz
Sanemyigit123 Gunesannesi amin sizinkini de Allah analı babalı büyütsün biraz daha deniyim hiç kullanamadan rafa kalksın istemiyorum olmadı mochiyi de çok övüyolar evet onu denicem teşekkür ederim
Asleres Ben mustelanın meme ucu kremini kullanıyorum arada sızladığı için. Hastaneden emzirme hemşiresinden eğitim aldım ve yanlış emzirdiğim için ucu yara olmuş. Sende Doğru emzirmediğin sürece ucundaki yara geçmez canım. Meme ucunu almamasına dikkat et kahverengi kısmı alsın. Ben buna dikkat ettikten sonra bir daha sızlamam olmadı
Sanemyigit123 Asleres evet bana da söylediler aynı şeyi ama daha çok küçük her seferinde tam alamıyor bende kıyamıyorum bıraktırma napıcaz bilmiyorum bu bebişlerle
Asleres Sanemyigit123 kıyamıyorum diye düşünme , çünkü asıl sütü aslında kahverengi kısmı kavradığında alır süt kanalları orada çünkü :) bende ilk başta çok zorlanmıştım. Öyle böyle derken zorlayarak aldırıyordum. Bir süre sonra o da alıştı kahverengi kısmı almaya. Hemşrie meme ucınu almaya alışırsa eğer kahverengi kısmı almaz orayı emmek için daha fazla güç gerekir çünkü dedi. Meme ucunu emmek bebişlere daha kolay geliyormuş 😂