Selam atopik bebiş anneleri🥰
Şimdi size küçük bir tavsiyede bulunacağım. Doktorumuz tavsiyesiyle kızımın cildi için mustela stelatopia krem kullanıyorduk. Bittikten sonra burdan bazı annelerinde tavsiyesiyle Bioderma markasına geçmeye karar vermiştim. Eczaneye gittiğimde Eczacı La Roche markasının atopik ciltler için olanını mutlaka denemelisiniz dedi ve bir şekilde ikna oldum😊 Ve iyi ki oldum diyorum. Mustelayı günde 2 defa sürmezsem cildi anında kuruyup dökülüyordu ama La Roche’de asla bu durumu yaşamyorum. Sadece sabahları sürüyorum(bazı günler unutuyorum sürmeye ve cildi eski haline dönmüyor ve en önemlisi kaşınmıyor) başladığımız günden beri cildi yumuşacık🥰 Ben çok sevdim ve memnun kaldım sizlerede söylemek istedim.
Eğer sizlerinde kullanıp memnun olduğu kremler, şampuanlar ya da uyguladığınız şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim🌸