AlmilaHafsa Sadece anne sütü alıyorsa 10 gün normal kabul ediliyor.Benim kızımda 4 aylıkken grip olmuştu.Defne yaprağı ve kuşburnu kaynatirdim icirirdim.Doktorda fitil ve ağrı kesici yazmıştı sadece onları kullandık 1 haftada toparlandık.Burnu tikaliysa ememez.Gunde 3 4 kere serumla burnunu temizlerdim atlattık şükür 🙏