Siracseda benimkide çok güzel emiyordu 3 saate bir emziriyordum sarılıktan iki saate düştü hatta bir buçuk saate emzirmeye çalıştım sanırım çok gaz oldu memeyi görünce kendini geriye atıyor bas bas baprıyor ☹️Ama acıkınca emiyor oda ayrı şaşırdım kaldım bende ne yapıcağımı nasıl yapıcağımı pazartesi doktora sorucam bakalım hayırlısı